معرفی محصول

گرید شیمیایی (غلظت 70 درصد)
این گرید در صنایع شیمیایی به‌منظور تولید مواد مختلف و همچنین اکسایش برخی مواد آلی به کار می‌رود.
گرید صنعتی (غلظت 50درصد)
این گرید در صنایع مختلفی چون نساجی، کاغذ و ... متناسب با نیاز آن صنعت مورداستفاده قرار می‌گیرد.
گرید صنایع غذایی (غلظت35درصد) - (گرید تولیدی کیمیا پترو)
این گرید در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.
گرید معرف (غلظت30درصد)
این گرید در انجام آزمایش‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و همچنین واکنش‌های مختلف شیمیایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این گرید در صنایع الکترونیک نیز بهره برده می‌شود.
گرید آرایشی (غلظت 3 تا12درصد)
این گرید برای تولید سفیدکننده و تقویت‌کننده مو استفاده می‌شود.
گرید دارویی (غلظت 3 درصد)
این گرید حاوی تثبیت‌کننده بوده و با تهیه آن از داروخانه‌های می‌توان از این محلول برای تمیزکردن زخم‌ها و ضدعفونی‌کردن لوازم‌خانگی استفاده کرد. علاوه‌ برآن از ترکیب آب‌اکسیژنه 3 درصد، اوره و بنزالکونیوم کلراید در آب نیز محلولی تولید می‌شود که از آن در ضدعفونی‌کردن دست و سطوح استفاده می‌شود.

پراکسیدهیدروژن (H2O2 ) که به آب‌اکسیژنه نیز شهرت دارد اسیدی ضعیف و مایعی رنگ بر بوده که به میزان اندک در جو و برخی گیاهان به وجود می‌آید.
این ماده برای نخستین‌بار در سال 1818 به‌وسیله لویس ژاکوس دانشمند فرانسوی کشف شد و تا اواسط قرن نوزدهم به طور محدود در صنعت مورداستفاده قرار ‌گرفت این روند تا سال 1925 ادامه یافت و در این مدت نقش شایان کلیدی را در صنایع مختلف داشت.
به‌طورکلی آب‌اکسیژنه با غلظت 100 درصد، مایعی شیره مانند، بی‌رنگ، بی بو و دارای وزن مخصوصی معادل 47/1 و نقطه‌جوش 150 درجه سانتیگراد است که با آب و الکل به هر نسبتی ترکیب می‌شود این ماده یک عامل اکسیدکننده قوی نیز به شمار می‌رود.
آب‌اکسیژنه ماده‌ای ناپایدار است و به‌آرامی تجزیه می‌شود به شکلی که در گذر زمان و حرارت به آب و اکسیژن تبدیل می‌گردد. پراکسید هیدروژن با قرارگرفتن در معرض حرارت قبل از رسیدن به نقطه‌جوش تجزیه شده و پس از گذشت زمان به آب و اکسیژن تفکیک می‌شود این در حالی است که این فرایند در واکنش محیط بازی سریع‌تر و در محیط اسیدی کندتر از محیط خنثی صورت می‌گیرد.
یکی دیگر از ویژگی‌های آب‌اکسیژنه سرعت بالای تجزیه آن در مقابل نور است به همین دلیل این محصول به طور معمول در ظروف پلی‌اتیلنی رنگی با جداره ضخیم در انواع یک‌لیتری، 5 لیتری، 10 و 20 لیتری بسته‌بندی می‌شود که البته به‌منظور صادرات امکان ذخیره‌سازی و حمل‌ونقل آن در حجم‌های بالاتر نیز وجود دارد.